Skip to main content

Storingen / Service

Service en reparaties zijn bij Witgoedhuren.nl inbegrepen. Hoewel onze producten zijn geselecteerd op betrouwbaarheid, kunnen er toch onvoorziene storingen optreden.  De kosten voor reparatie zijn onze verantwoording en worden dan ook alleen door onze technische dienst in behandeling genomen. U kunt de storing via onze website of telefonisch doorgeven. Wij verzoeken u om de storing zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven, zodat wij een betere service kunnen verlenen met betrekking tot de reparatie.

Inplannen van ervaren monteur

Wij plannen de monteur voor u in op de dag dat het voor u goed uitkomt. Op de dag van bezoek wordt u altijd van te voren gebeld. Wij kunnen vervolgens een tijdstip doorgeven, zodat u niet hoeft te wachten. Onze monteurs beoordelen of reparatie zinvol is. Zo niet? Dan wordt de machine omgeruild voor een vergelijkbaar model conform de huurovereenkomst. Hier zijn verder geen extra kosten aan verbonden.

Verzorg uw witgoed producten goed!

Heeft u een droger, vaatwasser of wasmachine? Dan moet u zelf zorgen voor het reinigen van de filters na elke droog of wasbeurt. De condensor van een condensdroger reinigt elke maand met water. Als blijkt dat u het apparaat niet goed verzorgd heeft, dan worden reparatiekosten in rekening gebracht. Vanaf de dag dat de storing is ingetreden tot de dag van reparatie, wordt geen vergoeding (oftewel huur) teruggegeven. Neem contact met Witgoedhuren.nl op voor meer informatie!